Terminy szkoleń (kursów) MS Access - zaawansowany - 2 dni
Szkolenie MS Access zaawansowany - 9,10-09-2019Szkolenie MS Access zaawansowany - 28,29-10-2019Szkolenie MS Access zaawansowany - 9,10-12-2019- Szkolenie MS Access zaawansowany - 16,17-01-2020
- Szkolenie MS Access zaawansowany - 24,25-02-2020
- Szkolenie MS Access zaawansowany - 26,27-03-2020
- Szkolenie MS Access zaawansowany - 27,28-04-2020
Podobne szkolenia w tym mieście:
Szkolenia MS ACCESS w innych miastach
Opis
Szkolenie 2 dniowe zaawansowane z MS Access we Wrocławiu i okolicach.
Szkolenia otwarte realizujemy głównie we Wrocławiu, jednak w przypadku zwiększonego zainteresowania kursem w innym mieście (Wrocław, Wałbrzych, Legnica, Lubin, Jelenia Góra) zorganizujemy szkolenie w dowolnej lokalizacji.
Szkolenia zamknięte realizujemy w siedzibie klienta w każdej wskazanej lokalizacji (Wrocław, Wałbrzych, Legnica, Lubin, Jelenia Góra, Głogów, Karpacz, Kłodzko, Trzebnica, Bolesławiec ...).
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom zaawansowanej wiedzy niezbędnej do pracy z bazami danych. Praktyczne ćwiczenia wykonywane w trakcie szkolenia pomagają w nabyciu umiejętności tworzenia złożonych tabel i relacji, formularzy, raportów, a przede wszystkim kwerend.
Zdecydowana większość uczestników szkolenia zaawansowanego z MS Access, po ukończeniu kursu jest w stanie dopracować istniejące bazy, stworzyć ciekawy interfejs, tworzyć makra usprawniające pracę i odpytywać bazę z wykorzystaniem języka SQL.
Czas trwaniaSzkolenie z MS Access'a zaawansowane trwa 2 dni po 7 godzin lekcyjnych. Standardowo zaczyna się o godz. 9:00 a kończy o 15:00 (w tym wliczone 45 min na przerwy).
!!! Wycena spersonalizowana - kliknij i odpowiedz na kilka pytań !!!
Ceny standardowe
Poniższe ceny są cenami netto (należy doliczyć 23% VAT), w przypadku finansowania ze środków publicznych po złożeniu stosownego oświadczenia istnieje możliwość wystawienia faktury ze stawką ZW.
Cena szkolenia otwartego
- Przy zgłoszeniu 1 osoby - 1090 PLN netto
- Przy zgłoszeniu 2 osób - 1060 PLN netto/os.
- Przy zgłoszeniu 3 osób - 1030 PLN netto/os.
- Przy zgłoszeniu 4 osób - 990 PLN netto/os.
- Powyżej 4 osób - wycena indywidualna
- książka związana z tematyką szkolenia lub karta pamięci z materiałami szkoleniowymi w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu ADDLEVEL
- materiały piśmiennicze (notes, długopis)
- obiad
- catering (kawa, herbata, ciastka)
- 790 PLN netto za osobę dla grupy 3 osobowej, 300 zł za każdą kolejną osobę. Klient zapewnia salę szkoleniową oraz komputery dla uczestników szkolenia,
- 840 PLN netto za osobę dla grupy 3 osobowej. 350 zł za każdą dodatkową osobę. Klient zapewnia tylko salę.
- książka związana z tematyką szkolenia lub karta pamięci z materiałami szkoleniowymi w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu ADDLEVEL
- materiały piśmiennicze (notes, długopis)
Program Szkolenia
Projektowanie tabel i relacji w bazach danych
Modyfikacja struktury tabel (Rozmiar pola, Format, Maski wprowadzania, Wartości domyślne, Reguły sprawdzania poprawności, Klucze główne, Odnośniki - Pole kombi - Pole listy, Tworzenie własnych masek i formatów)
Importowanie i eksportowanie danych
Tworzenie relacji
- Jeden do wielu
- Sprzężenia
- Jeden do jednego
- Wiele do wielu
Formularze
- Tworzenie prostych formularzy
- Nawigacja w formularzu
- Przejścia pomiędzy widokami formularza
- Modyfikacja formularzy
- Formanty niezwiązane i związane,
- Pola kombi i pola listy,
- Grupa opcji i pola wyboru
- Pod-formularze
Kwerendy – zapytania
- Korzystanie z kreatora
- Projektowanie kwerend
- Projektowanie formuł w kwerendach (obliczenia w kwerendach)
- Język SQL w kwerendach
- Kwerendy wybierające
- parametryczne
- krzyżowe
- wyszukujące duplikaty
- Kwerendy funkcjonalne
- usuwające
- aktualizujące
- dołączające
- tworzące tabele
Raporty
- Tworzenie raportu i jego edycja
- Projekt raportu
- Formatowanie
- Przygotowanie raportu do wydruku
- Wyróżnianie danych spełniających określone kryteria
- Źródła danych w raporcie
- Nagłówki: raportu, strony, grupy
- Szczegóły
- Stopki: grupy, strony, raportu
- Dystrybucja raportu do innych formatów
Widoki i obiekty graficzne
Integracja MS Access z MS Word
- MS Access a korespondencja seryjna w MS Word
- Tworzenie, edycja i drukowanie listów (kopert) w korespondencji seryjnej
- Modyfikacja bazy danych z poziomu Worda
Zakończenie prac nad aplikacją
Tworzenie przycisków uruchamiających formularze, raporty, kwerendy
Tworzenie formularza startowego
Podstawy tworzenia makr
(Szkolenie, kurs MS Access zaawansowany: Wrocław, Wałbrzych, Legnica, Lubin, Jelenia Góra, Kłodzko. Szkolenia u klienta i otwarte w siedzibie we Wrocławiu.)
Get Social