Szkolenie, kurs Blender rozszerzony: Kielce, Ostrowiec Świętokrzyski, Jędrzejów, Staszów, Sandomierz, Busko-Zdrój. Szkolenia u klienta i otwarte w Kielcach.

Terminy szkoleń (kursów) Blender - podstawy XL - 3 dni

  • Szkolenie Blender - 6,7,8-10-2021
  • Szkolenie Blender - 17,18,19-11-2021
  • Szkolenie Blender - 20,21,22-12-2021
  • Szkolenie Blender - 24,25,26-01-2022
  • Szkolenie Blender - 2,3,4-03-2022
  • Szkolenie Blender - 6,7,8-04-2022
  • Terminy szkoleń zamkniętych i indywidualnych ustalamy w porozumieniu z klientem

Krajowy Fundusz Szkoleniowy
W razie potrzeby oferujemy pomoc, przy wypełnianiu dokumentacji potrzebnej do otrzymania dofinansowania z KFS. Wnioski oraz niezbędne załączniki należy złożyć we właściwym Powiatowym Urzędzie Pracy (Urząd Pracy zależy od lokalizacji siedziby firmy lub prowadzenia działalności gospodarczej).

Podobne szkolenia w tym mieście:

Szkolenia z Blendera w innych miastach

Opis

Szkolenie 3 dniowe rozszerzone z Blendera w Kielcach i okolicach.

Szkolenia otwarte realizujemy głównie w Kielcach, jednak w przypadku zwiększonego zainteresowania kursem w innym mieście (Kielce, Ostrowiec Świętokrzyski, Staszów, Sandomierz) zorganizujemy szkolenie w dowolnej lokalizacji.

Szkolenia zamknięte realizujemy w siedzibie klienta w każdej wskazanej lokalizacji (Kielce, Ostrowiec Świętokrzyski, Staszów, Jędrzejów, Opatów, Włoszczowa, Sandomierz, Starachowice, Busko-Zdrój ...).

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy niezbędnej do rozpoczęcia pracy z programem Blender, darmowym i jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych, przygotowywania animacji i wizualizacji obiektów. Praktyczne ćwiczenia wykonywane w trakcie szkolenia pomagają w nabyciu umiejętności posługiwania się programem i poznaniu zasad tworzenia scen, modeli, oświetlenia, animacji, renderingu.

Zdecydowana większość uczestników szkolenia z Blendera po ukończeniu kursu jest w stanie samodzielnie tworzyć modele i wizualizacje obiektów, przygotowywać obiekty do druku 3D oraz proste animacje.


Czas trwania

  • Szkolenie trwa 3 dni - 7-8 godzin lekcyjnych (45 min)
  • Standardowo zaczyna się o godz. 9:00  i trwa maksymalnie do 15:30 (w tym wliczone są przerwy).
  • Możliwa zmiana wymiaru czasowego lub rozbicia szkolenia

Ceny

!!! Wycena spersonalizowana - kliknij i odpowiedz na kilka pytań !!!


Ceny szkoleń on-line

Poniższe ceny są cenami netto (należy doliczyć 23% VAT), w przypadku finansowania ze środków publicznych po złożeniu stosownego oświadczenia istnieje możliwość wystawienia faktury ze stawką ZW. Cena za udział w szkoleniu otwartym (warunkiem uruchomienia szkolenia jest zebranie grupy)
  • Przy zgłoszeniu 1 osoby - 500 PLN netto
  • Przy zgłoszeniu 2-3 osób - 450 PLN netto/os.
  • Przy zgłoszeniu 4 lub więcej osób - 400 PLN netto/os.
Ceny szkoleń zamkniętych:
  • Szkolenie indywidualne dla jednej osoby - 1490 PLN netto
  • Szkolenie dla wybranej przez klienta grupy - 1650 PLN netto za grupę 5 osób plus 150 PLN za każdą kolejną osobę.
Dla każdego uczestnika w cenę wliczone są:
  • udostępnione materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu ADDLEVEL

Ceny szkoleń stacjonarnych

Poniższe ceny są cenami netto (należy doliczyć 23% VAT), w przypadku finansowania ze środków publicznych po złożeniu stosownego oświadczenia istnieje możliwość wystawienia faktury ze stawką ZW. Cena szkolenia otwartego 
  • Przy zgłoszeniu 1 osoby - 990 PLN netto
  • Przy zgłoszeniu 2 osób - 960 PLN netto/os.
  • Przy zgłoszeniu 3 osób - 930 PLN netto/os.
  • Przy zgłoszeniu 4 osób - 900 PLN netto/os.
  • Powyżej 4 osób - wycena indywidualna
Dla każdego uczestnika w cenę wliczone są:
  • książka związana z tematyką szkolenia lub karta pamięci z materiałami szkoleniowymi w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu ADDLEVEL
  • materiały piśmiennicze (notes, długopis)
  • obiad
  • catering (kawa, herbata, ciastka)
Cena szkolenia zamkniętego u klienta
  • 690 PLN netto za osobę dla grupy 4 osobowej, 200 zł za każdą kolejną osobę. Klient zapewnia salę.
Dla każdego uczestnika w cenę wliczone są:
  • książka związana z tematyką szkolenia lub karta pamięci z materiałami szkoleniowymi w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu ADDLEVEL
  • materiały piśmiennicze (notes, długopis)
Możliwa wycena szkolenia zamkniętego, gdy salę zapewnia ADDLEVEL.

Jeśli chcesz zmodyfikować program szkolenia do swoich potrzeb - skontaktuj się z nami !!!

Program Szkolenia

Wprowadzenie do programu

  • Interfejs (szybka zmiana ustawień okna)
  • Podział okna (standardowy, dodatkowy)
  • Scena 3D
  • Konfiguracja (zmiana języka, opcje myszki, autozapis …)
  • Zmiana widoków sceny
  • Podział sceny

Operacje na obiektach

  • Podstawowe operacje (przenoszenie, obroty, skalowanie)
  • Różne sposoby wywołania i wykonywania operacji
  • Praca ze skrótami
  • Zmiana środka ciężkości obiektu

Warstwy

  • Rola warstw
  • Blokowanie widoków
  • Przenoszenie obiektów pomiędzy warstwami

Tryby pracy

  • Tryb obiektu
  • Tryb edycji
  • Operacje na punktach siatki
  • Rodzaje edycji obiektów

Kamera

  • Ustawienia
  • Położenie
  • Śledzenie obiektów
  • Praca z wieloma kamerami
  • Animacje kamer

Rendering - generowanie obrazów

  • Szybkie renderowanie
  • Rozdzielczość
  • Formaty plików
  • Zapisywanie
  • Przyciski rendera

Oświetlenie

  • Rodzaje lamp
  • Położenie i ukierunkowanie
  • Ustawienia
  • Animacje świateł

Skróty i obiekty pomocnicze

Obrazy podkładowe

Wstawianie obiektów (Mesh, Meta, Surface, Curve, Empty, Tekst)

Grupy obiektów

Praca z siatką

Przyciąganie do siatki, do obietków

Tekst

  • Edycja
  • Formatowanie
  • Wytłaczanie
  • Fazowanie
  • Edycja WARP

Operacje boolowskie

  • Sumowanie obiektów
  • Odejmowanie
  • Część wspólna

Modyfikatory

  • Fale
  • Odbicia lustrzane
  • Wygładzanie
  • Lattice
  • Modelowanie obiektów za pomocą krzywych

Konwersje obiektów na siatkę (mesh)

Materiały i tekstury

  • Kolory
  • Wykorzystanie istniejących materiałów - lista używanych materiałów
  • Przezroczystości
  • Odbicia lustrzane
  • Nakładanie tekstur (mapowanie tektur – wytłoczenia)
  • Wykonanie tekstur
  • Nakładanie materiałów na części obiektu (wiele materiałów na jednym obiekcie)
  • Rozjaśnienie i cieniowanie

Modelowanie powierzchni

  • Wytłaczanie
  • Rodzaje edycji
  • Rozbudowa i modelowanie siatki obiektu (podział, cięcie, wytłaczanie)

Kopiowanie obiektów i ich transformacje

Akcje i animacje

  • Ustawienia animacji
  • Klatki kluczowe
  • Krzywe IPO
  • Rendering animacji
  • Tworzenie animacji za pomocą armatur
  • Animacje cieczy i ognia

 

 

(Szkolenie, kurs Blender rozszerzony: Kielce, Ostrowiec Świętokrzyski, Jędrzejów, Staszów, Sandomierz, Busko-Zdrój. Szkolenia u klienta i otwarte w Kielcach.)