Szkolenie, kurs Blender podstawy: Rzeszów, Krosno, Przemyśl, Sanok, Mielec, Dębica, Jasło, Pilzno. Szkolenia u klienta i otwarte w siedzibie w Rzeszowie.

Terminy szkoleń (kursów) Blender - podstawy 2 dni

  • Szkolenie Blender - 4,5-02-2019
  • Szkolenie Blender - 14,15-03-2019
  • Szkolenie Blender - 25,26-04-2019
  • Szkolenie Blender - 3,4-06-2019
  • Szkolenie Blender - 8,9-07-2019
  • Szkolenie Blender - 2,3-09-2019
  • Szkolenie Blender - 14,15-10-2019
  • Szkolenie Blender - 21,22-11-2019
  • Szkolenie Blender - 2,3-01-2019
  • Szkolenie Blender - 6,7-02-2019

Krajowy Fundusz Szkoleniowy
W razie potrzeby oferujemy pomoc, przy wypełnianiu dokumentacji potrzebnej do otrzymania dofinansowania z KFS. Wnioski oraz niezbędne załączniki należy złożyć we właściwym Powiatowym Urzędzie Pracy (Urząd Pracy zależy od lokalizacji siedziby firmy lub prowadzenia działalności gospodarczej).

Podobne szkolenia w tym mieście:

Szkolenia z Blendera w innych miastach

Opis

Szkolenie 2 dniowe z podstaw Blendera w Rzeszowie i okolicach.

Szkolenia otwarte realizujemy głównie w Rzeszowie, jednak w przypadku zwiększonego zainteresowania kursem w innym mieście (Rzeszów, Krosno, Przemyśl, Sanok) zorganizujemy szkolenie w dowolnej lokalizacji.

Szkolenia zamknięte realizujemy w siedzibie klienta w każdej wskazanej lokalizacji (Rzeszów, Krosno, Przemyśl, Sanok, Lesko, Mielec, Tarnobrzeg, Dębica, Stalowa Wola, Jasło, Łańcut, Pilzno, Leżajsk, Przeworsk ...).

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy niezbędnej do rozpoczęcia pracy z programem Blender, darmowym i jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych, przygotowywania animacji i wizualizacji obiektów. Praktyczne ćwiczenia wykonywane w trakcie szkolenia pomagają w nabyciu umiejętności posługiwania się programem i poznaniu zasad tworzenia scen, modeli, oświetlenia, animacji, renderingu.

Zdecydowana większość uczestników szkolenia z podstaw Blendera po ukończeniu kursu jest w stanie samodzielnie tworzyć modele i wizualizacje obiektów, przygotowywać obiekty do druku 3D oraz proste animacje.

Czas trwania

Szkolenie z Blendera trwa 2 dni po 7 godzin lekcyjnych. Standardowo zaczyna się o godz. 9:00 a kończy o 15:00 (w tym wliczone 45 min na przerwy).

!!! Wycena spersonalizowana - kliknij i odpowiedz na kilka pytań !!!

Ceny standardowe

Poniższe ceny są cenami netto (należy doliczyć 23% VAT), w przypadku finansowania ze środków publicznych po złożeniu stosownego oświadczenia istnieje możliwość wystawienia faktury ze stawką ZW.

Cena szkolenia otwartego
  • Przy zgłoszeniu 1 osoby - 990 PLN netto
  • Przy zgłoszeniu 2 osób - 960 PLN netto/os.
  • Przy zgłoszeniu 3 osób - 930 PLN netto/os.
  • Przy zgłoszeniu 4 osób - 890 PLN netto/os.
  • Powyżej 4 osób - wycena indywidualna
Na życzenie klienta, możliwe wykupienie dodatkowego nośnika danych (pendrive, tablet, netbook, laptop). Cena nośnika do uzgodnienia. Dla każdego uczestnika w cenę wliczone są:
  • książka związana z tematyką szkolenia lub karta pamięci z materiałami szkoleniowymi w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu ADDLEVEL
  • materiały piśmiennicze (notes, długopis)
  • obiad
  • catering (kawa, herbata, ciastka)
Cena szkolenia zamkniętego
  • 640 PLN netto za osobę dla grupy 3 osobowej, 250 zł za każdą kolejną osobę. Klient zapewnia salę szkoleniową oraz komputery dla uczestników szkolenia,
  • 690 PLN netto za osobę dla grupy 3 osobowej. 290 zł za każdą dodatkową osobę. Klient zapewnia tylko salę.
Na życzenie klienta, możliwe wykupienie dodatkowego nośnika danych (pendrive, tablet, netbook, laptop). Cena nośnika do uzgodnienia. Dla każdego uczestnika w cenę wliczone są:
  • książka związana z tematyką szkolenia lub karta pamięci z materiałami szkoleniowymi w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu ADDLEVEL
  • materiały piśmiennicze (notes, długopis)
Jeśli chcesz zmodyfikować program szkolenia do swoich potrzeb - skontaktuj się z nami !!!

Program Szkolenia

Wprowadzenie do programu

  • Interfejs (szybka zmiana ustawień okna)
  • Podział okna (standardowy, dodatkowy)
  • Scena 3D
  • Konfiguracja (zmiana języka, opcje myszki, autozapis …)
  • Zmiana widoków sceny
  • Podział sceny

Operacje na obiektach

  • Podstawowe operacje (przenoszenie, obroty, skalowanie)
  • Różne sposoby wywołania i wykonywania operacji
  • Praca ze skrótami
  • Zmiana środka ciężkości obiektu

Warstwy

  • Rola warstw
  • Blokowanie widoków
  • Przenoszenie obiektów pomiędzy warstwami

Tryby pracy

  • Tryb obiektu
  • Tryb edycji
  • Operacje na punktach siatki

Kamera

  • Ustawienia
  • Położenie
  • Śledzenie obiektów

Rendering - generowanie obrazów

  • Szybkie renderowanie
  • Rozdzielczość
  • Formaty plików
  • Zapisywanie
  • Przyciski rendera

Oświetlenie

  • Rodzaje lamp
  • Położenie i ukierunkowanie
  • Ustawienia

Skróty i obiekty pomocnicze

Obrazy podkładowe

Wstawianie obiektów (Mesh, Meta, Surface, Curve, Empty, Tekst)

Praca z siatką

Przyciąganie do siatki, do obietków

Tekst

  • Edycja
  • Formatowanie
  • Wytłaczanie
  • Fazowanie

Operacje boolowskie

  • Sumowanie obiektów
  • Odejmowanie
  • Część wspólna

Modyfikatory

  • Fale
  • Odbicia lustrzane
  • Wygładzanie

Konwersje obiektów na siatkę (mesh)

Materiały i tekstury

  • Kolory
  • Wykorzystanie istniejących materiałów - lista używanych materiałów
  • Przezroczystości
  • Odbicia lustrzane
  • Nakładanie tekstur (mapowanie tektur – wytłoczenia)
  • Wykonanie tekstur
  • Nakładanie materiałów na części obiektu (wiele materiałów na jednym obiekcie)
  • Rozjaśnienie i cieniowanie

Modelowanie powierzchni

  • Wytłaczanie
  • Rodzaje edycji
  • Rozbudowa i modelowanie siatki obiektu (podział, cięcie, wytłaczanie)

Kopiowanie obiektów i ich transformacje

Akcje i animacje

  • Ustawienia animacji
  • Klatki kluczowe
  • Krzywe IPO
  • Rendering animacji

 

 

(Szkolenie, kurs Blender podstawy: Rzeszów, Krosno, Przemyśl, Sanok, Mielec, Dębica, Jasło, Pilzno. Szkolenia u klienta i otwarte w siedzibie w Rzeszowie.)