Terminy szkoleń (kursów) Blender - podstawy XL - 3 dni
- Szkolenie Blender - 13,14,15-05-2024
- Szkolenie Blender - 28,29,30-08-2024
- Szkolenie Blender - 23,24,25-10-2024
- Szkolenie Blender - 8,9,10-01-2025
-
Terminy szkoleń zamkniętych i indywidualnych ustalamy w porozumieniu z klientem
Podobne szkolenia w tym mieście:
Szkolenia z Blendera w innych miastach
Szkolenie 3 dniowe rozszerzone z Blendera w Szczecinie i okolicach.
Szkolenia otwarte realizujemy głównie w Szczecinie, jednak w przypadku zwiększonego zainteresowania kursem w innym mieście (Szczecin, Koszalin, Świnoujście, Kołobrzeg) zorganizujemy szkolenie w dowolnej lokalizacji.
Szkolenia zamknięte realizujemy w siedzibie klienta w każdej wskazanej lokalizacji (Szczecin, Koszalin, Świnoujście, Kołobrzeg, Stargard, Barlinek, Wałcz, Szczecinek ...).
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy niezbędnej do rozpoczęcia pracy z programem Blender, darmowym i jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych, przygotowywania animacji i wizualizacji obiektów. Praktyczne ćwiczenia wykonywane w trakcie szkolenia pomagają w nabyciu umiejętności posługiwania się programem i poznaniu zasad tworzenia scen, modeli, oświetlenia, animacji, renderingu.
Zdecydowana większość uczestników szkolenia z Blendera po ukończeniu kursu jest w stanie samodzielnie tworzyć modele i wizualizacje obiektów, przygotowywać obiekty do druku 3D oraz proste animacje.
Czas trwania
- Szkolenie trwa 3 dni - 7 godzin lekcyjnych (45 min)
- Standardowo zaczyna się o godz. 9:00 i trwa maksymalnie do 15:00 (w tym wliczone są przerwy).
- Możliwa zmiana wymiaru czasowego lub rozbicia szkolenia
Ceny
!!! Wycena spersonalizowana - kliknij i odpowiedz na kilka pytań !!!
Ceny szkoleń on-line
Poniższe ceny są cenami netto (należy doliczyć 23% VAT), w przypadku finansowania ze środków publicznych po złożeniu stosownego oświadczenia istnieje możliwość wystawienia faktury ze stawką ZW. Cena za udział w szkoleniu otwartym (warunkiem uruchomienia szkolenia jest zebranie grupy)- Przy zgłoszeniu 1 osoby - 950 PLN netto
- Przy zgłoszeniu 2-3 osób - 900 PLN netto/os.
- Przy zgłoszeniu 4 lub więcej osób - 800 PLN netto/os.
- Szkolenie indywidualne dla jednej osoby - 2700 PLN netto
- Szkolenie dla wybranej przez klienta grupy - 3000 PLN netto za grupę 3 osób plus 200 PLN za każdą kolejną osobę.
- udostępnione materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu ADDLEVEL
Ceny szkoleń stacjonarnych
Poniższe ceny są cenami netto (należy doliczyć 23% VAT), w przypadku finansowania ze środków publicznych po złożeniu stosownego oświadczenia istnieje możliwość wystawienia faktury ze stawką ZW. Cena szkolenia otwartego- Przy zgłoszeniu 1 osoby - 1890 PLN netto
- Przy zgłoszeniu 2 osób - 1790 PLN netto/os.
- Przy zgłoszeniu 3 osób - 1690 PLN netto/os.
- Przy zgłoszeniu 4 osób - 1590 PLN netto/os.
- Powyżej 4 osób - wycena indywidualna
- książka związana z tematyką szkolenia lub karta pamięci z materiałami szkoleniowymi w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu ADDLEVEL
- materiały piśmiennicze (notes, długopis)
- obiad
- catering (kawa, herbata, ciastka)
- 990 PLN netto za osobę dla grupy 4 osobowej, 300 zł za każdą kolejną osobę. Klient zapewnia salę.
- karta pamięci z materiałami szkoleniowymi w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu ADDLEVEL
- materiały piśmiennicze (notes, długopis)
Jeśli chcesz zmodyfikować program szkolenia do swoich potrzeb - skontaktuj się z nami !!!
Program Szkolenia
Wprowadzenie do programu
- Interfejs (szybka zmiana ustawień okna)
- Podział okna (standardowy, dodatkowy)
- Scena 3D
- Konfiguracja (zmiana języka, opcje myszki, autozapis …)
- Zmiana widoków sceny
- Podział sceny
Operacje na obiektach
- Podstawowe operacje (przenoszenie, obroty, skalowanie)
- Różne sposoby wywołania i wykonywania operacji
- Praca ze skrótami
- Zmiana środka ciężkości obiektu
Warstwy
- Rola warstw
- Blokowanie widoków
- Przenoszenie obiektów pomiędzy warstwami
Tryby pracy
- Tryb obiektu
- Tryb edycji
- Operacje na punktach siatki
- Rodzaje edycji obiektów
Kamera
- Ustawienia
- Położenie
- Śledzenie obiektów
- Praca z wieloma kamerami
- Animacje kamer
Rendering - generowanie obrazów
- Szybkie renderowanie
- Rozdzielczość
- Formaty plików
- Zapisywanie
- Przyciski rendera
Oświetlenie
- Rodzaje lamp
- Położenie i ukierunkowanie
- Ustawienia
- Animacje świateł
Skróty i obiekty pomocnicze
Obrazy podkładowe
Wstawianie obiektów (Mesh, Meta, Surface, Curve, Empty, Tekst)
Grupy obiektów
Praca z siatką
Przyciąganie do siatki, do obietków
Tekst
- Edycja
- Formatowanie
- Wytłaczanie
- Fazowanie
- Edycja WARP
Operacje boolowskie
- Sumowanie obiektów
- Odejmowanie
- Część wspólna
Modyfikatory
- Fale
- Odbicia lustrzane
- Wygładzanie
- Lattice
- Modelowanie obiektów za pomocą krzywych
Konwersje obiektów na siatkę (mesh)
Materiały i tekstury
- Kolory
- Wykorzystanie istniejących materiałów - lista używanych materiałów
- Przezroczystości
- Odbicia lustrzane
- Nakładanie tekstur (mapowanie tektur – wytłoczenia)
- Wykonanie tekstur
- Nakładanie materiałów na części obiektu (wiele materiałów na jednym obiekcie)
- Rozjaśnienie i cieniowanie
Modelowanie powierzchni
- Wytłaczanie
- Rodzaje edycji
- Rozbudowa i modelowanie siatki obiektu (podział, cięcie, wytłaczanie)
Kopiowanie obiektów i ich transformacje
Akcje i animacje
- Ustawienia animacji
- Klatki kluczowe
- Krzywe IPO
- Rendering animacji
- Tworzenie animacji za pomocą armatur
- Animacje cieczy i ognia
(Szkolenie, kurs Blender rozszerzony: Szczecin, Koszalin, Świnoujście, Kołobrzeg, Międzyzdroje. Szkolenia u klienta i otwarte w siedzibie w Szczecinie.)
Get Social